Vypínák
Barbar Khal se soustředil na každý krok, jako by na něm závisel jeho život. A taky že jo. Plížil se temnou chodbou a před ním se rýsovala silueta vojáka. Ještě pár metrů... Kdyby se teď voják otočil, spatřil by, jak se ve tmě zvedá mohutná Khalova postava, ale on se neotočil. Khal přesně věděl, kam udeřit, a tak udeřil. Voják se jen opřel o zeď a tiše se sesunul na zem. Cesta z vězení byla volná!
...
Překoná-li válečník svým plížením soupeřův postřeh zasadí mu K.O., které způsobí bezvědomí na 1 směnu. Nedochází k hodu na útok ani obranu a nedochází při něm k žádnému zranění.
Trik lze použít na humanoidního soupeře o stejné nebo menší velikosti než má válečník. Nelze využít proti soupeřům s KZ +6 a více.
Při úspěčném proveden triku hází válečník na reflex vs. KZ +1, dokáže-li padajícího soupeře tiše zachytit.
Má-li válečník dovednosti umožnňující čerpání adrenalinu mimo boj (nával adrenalinu, sebeobětování) získává za každý 1 adrenalin +1 k plížení.
Atributy

0 komentářů